Στο Mark’s Ground studio  στο Παγκράτι σας προσφέρουμε ποικιλία προγραμμάτων και την δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε ατομικά προγράμματα Personal training Pilates-Yoga-Stretching-Miha Bodytec-Rehabilitation-Nutrition αλλά και ομαδικά προγράμματα εκγύμνασης σε ολιγάριθμα τμήματα (1-4 άτομα ) για κάθε ηλικία και επιπεδο αθλούμενου από έμπειρους ποροπονητές όπου θα σας παρέχει υποστήριξη για την επίτευξη των στόχων σας και έμπνευση για να συνεχίσετε να προχωράτε μπροστά, ακόμα και αν έχετε να αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα υγείας.

Κοινά λάθη που καταστρέφουν την προπόνησή σας

Δεν κάνετε διατάσεις

Οι διατάσεις ή αλλιώς stretching είναι ειδικές ασκήσεις που έχουν στόχο να επιμηκύνουν το μυ και να αυξήσουν το εύρος της κίνησης. Στο Mark’s Ground studio στο Παγκράτι οι έμπειροι προπονητές μας είτε κάνετε ομαδική άσκηση είτε personal σας καθοδηγούν και σας επιβλεπουν καθ’ όλη την σιάρκεια της προπόνησης σας… Το να μην τεντωθείτε μετά την προπόνηση θα μπορούσε να προκαλέσει περιορισμούς στην κίνησή σας, που θα μπορούσε να σας κάνει πιο ευάλωτη σε τραυματισμούς.Οι μύες σας έχουν συσταλεί για μια ώρα, πρέπει να το αναιρέσετε.Δεν υπάρχει δικαιολογία, δεν έχει σημασία πόσο φορτωμένη είναι η μέρα σας, πρέπει να κάνετε διατάσεις μετά την προπόνηση.

Τρώτε λιπαρά τρόφιμα

Επιλέξτε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες που εισέρχονται γρήγορα στο αίμα σας και τροφοδοτούν τους μυς.Προφανώς δεν πρέπει να τρώτε πρόχειρο φαγητό μετά το γυμναστήριο, αλλά ακόμη και τα «καλά» λίπη θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα.Τα λίπη επιβραδύνουν την διαδικασία του πεπτικού συστήματος, οπότε ποτέ δεν πρέπει να τρώτε πολύ από αυτά μετά την προπόνηση σας.

Λύση: Αν θες να φας μετά την άσκηση, ρίξε μια ματιά στις παρακάτω τροφές που είναι ό,τι πιο ευεργετικό μπορείς να καταναλώσεις μετά την προπόνηση. Επίσης καλό θα είναι να φας 20-30 λεπτά μετά το τέλος της προπονησης. Ναι, κάνε λίγο υπομονή γιατί έτσι θα κάψεις πιο εύκολα τις θερμίδες.  

ΑυγάΠροσφέρει: Πρωτεΐνη, αμινοξέα.Γιατί: Άμα ειδικά είσαι στον όγκο, το αυγουλάκι θα σου δώσει την αύξηση των μυών που επιζητάς. Επίσης αποτελούν την κατάλληλη τροφή σε περίπτωση που αναρρώνεις από τραυματισμό, με τα αμινοξέα του να βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών. Μην αμελείς τον κρόκο. Περιέχει τη μισή πρωτεΐνη στο αυγό. Απλώς δεν κάνει κάθε μέρα.

ΓλυκοπατάτεςΠροσφέρει: Υδατάνθρακες.Γιατί: Χρειάζεσαι υδατάνθρακες για να έχεις ενέργεια για την επόμενη μέρα. Ακόμα λοιπόν και λίγη πατάτα (όχι τηγανητή) χρειάζεται στη μετά-γυμναστήριο διατροφή σου για 3 φορές τη βδομάδα.

ΑβοκάντοΠροσφέρει: Μονοακόρεστο λίπος, βιταμίνη Β. Γιατί: Να μην φοβάσαι τη λέξη λίπος. Να ξέρεις ότι οι διατροφολόγοι συνιστούν  πάχος στο γεύμα ιδιαίτερα όταν προσπαθείς να ανακάμψεις από τραυματισμό στους μύες. Το μονοακόρεστο λίπος του αβοκάντο περιέχει βιταμίνη Β που θα τονώσει τον μεταβολισμό σου. Άσε που βοηθάει στο να αποφύγεις τον καρκίνο του προστάτη. Όχι και άσχημα ε;

Πράσινο τσάιΠροσφέρει: Ενέργεια, κάψιμο λίπους.Γιατί: Μην το βλέπεις καν σαν υποκατάστατο του καφέ αλλά σαν τονωτικό του οργανισμού σου. Περιέχει όλα εκείνα τα αντιοξειδωτικά συστατικά που θα ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, ενώ αποτελεί επένδυση για το μέλλον προκειμένου να αποφύγεις γνωστές αρρώστιες όπως Alzheimer, καρκίνο και καρδιακά προβλήματα.

Mark’s Ground studio στο Παγκράτι,Υμηττού 76, Αθήνα. Είμαστε εδώ με εξειδικευμένους συμβούλους διατροφής να σας βοηθήσουμε να πετύχετε τους προσωπικούς σας στόχους αλλάζοντας τη διατροφική σας συμπεριφορά, χωρίς στερήσεις και το πιο σημαντικό να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο θα διατηρήσετε το αποτέλεσμα υιοθετώντας ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής!

Δεν πίνετε αρκετό νερό

Πρέπει να πίνετε περισσότερο νερό από το συνηθισμένο μετά από μια προπόνηση για να βεβαιωθείτε ότι το σώμα σας ενυδατώνεται σωστά.Ένα ρόφημα που μπορεί να αντικαταστήσει τους ηλεκτρολύτες και τα επίπεδα γλυκογόνου σας είναι επίσης πολύ χρήσιμο. Το σώμα σας θα σας ευχαριστεί.

 Κάθεστε ακίνητη για το υπόλοιπο της ημέρας

Εάν είστε κολλημένη σε ένα σημείο για το υπόλοιπο της ημέρας, το σώμα σας θα είναι σφιγμένο (όχι με την καλή έννοια).Ωστόσο, το να μένεις ακίνητος ή τέλος πάντων να έχεις θρονιαστεί σε μια πολυθρόνα είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις, καθώς το αίμα πρέπει να κυκλοφορεί προκειμένου να επανέλθει το σώμα στην αρχική του κατάσταση.

Λύση: Δεν το λένε αποθεραπεία άδικα. Μετά την άσκηση, πέραν των διατάσεων που είναι απαραίτητες για τους μύες σου, πήγαινε στο διάδρομο και τρέξε σε χαμηλή ταχύτητα για 5-10 λεπτά. Θα γλιτώσεις από πιασίματα και μυικούς τραυματισμούς.

Βρείτε μας Υμηττού 76, Αθήνα,Παγκράτι ή κλείσε την πρώτη σου συνεδρία  Εδώ

Μετάβαση στο περιεχόμενο